29 Aralık 2010 Çarşamba

KAHVALTI İÇİN DEĞİŞİK BİR MENÜ

Bebeğiniz hep aynı şeyleri yemekten sıkıldı mı?

Aynı kahvaltı bulamacı, aynı sebze çorbaları, muhallebiler...

Güneş'in birkaç gün kahvaltısını yemekte isteksiz olduğunu farkettiğimde, her şeyi karıştırıp bulamaç yapmaktan vazgeçtim. Menüyü şöyle değiştirdim: Tereyağında lor peynirli yumurta sarısı, tahin-pekmezli ekmek, anne sütüyle ezilmiş ceviz ve bisküvi ve mandalina suyu. Krallara layık bir sofra oldu. :)



Aynı biz büyük insanların yediği gibi, bir lokma ondan bir lokma diğerinden yedirdiğimde çok keyifle kahvaltısını bitirdi.

Bazen fındık, muz, elma püresi, ıhlamur gibi şeyler ekleyerek çeşit yaratmaya çalışıyorum. Değişik şeyler bulmak ne de zor işmiş.

Bizimle birlikte sucuklu yumurta, tulum peyniri, ev salçası yiyebileceği günlerin gelmesini dört gözle bekliyorum. :)

1 yorum:

  1. di mi ya... şöyle babasıyla birlikte sucuğun yağına taze ekmeği bana bana ohhh ne güzel olur! ya da annesinin nefis mantarlı omletini hüpletse...

    YanıtlaSil